مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-27سياسي

محله فرحزاد به دهکده تفریحی و گردشگری درون شهری تبدیل می شود 


طرح تفضیلی فرحزاد در شورای عالی شهرسازی تصویب و در آینده نزدیک ابلاغ می شود که براساس این اسناد بالادستی، محله فرحزاد  به دهک تفریحی و گردشگری تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و چهارمین جلسه کمیته خدمات زیرساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران با محوریت ساماندهی محله فرحزاد با حضور فرماندار تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 2 و جمعی از مدیران شهرداری تهران و سایر دستگاه های اجرایی و شورایاری محله فرحزاد برگزار شد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه دو در ابتدای نشست در تشریح اقدامات اجرایی منطقه در ساماندهی محله فرحزاد، گفت: فرحزاد فرصت زیست محیطی و گردشگری شهر تهران است و مدیریت منطقه طرح ساماندهی دره فرحزاد را در دو فاز طراحی و در دستور کار خود قرار داده است که در فاز نخست جمع آوری افراد متجاهر و ایجاد دسترسی ها انجام شد و فاز دوم نیز در برنامه های سال جاری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه نیازمند اسناد بالادستی است، گفت: طرح تفضیلی فرحزاد در شورای عالی شهرسازی تصویب و در آینده نزدیک ابلاغ می شود که براساس این اسناد بالادستی، محله فرحزاد به دهکده تفریحی و گردشگری تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله فرحزاد به دهکده تفریحی و گردشگری درون شهری تبدیل می شود 

محله فرحزاد به دهکده تفریحی و گردشگری درون شهری تبدیل می شود